رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1404/03/16 Friday - 2025 06 June الجمعة ، 10 ذو الحجة ، 1446
ساعت
1403-06-22 14:40 شماره خبر : 7180
مدیرکل راهداری مطرح کرد:

مدیرکل راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای با بیان اینکه سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌ مشکل در بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده است گفت: سامانه ۱۴۱ آماده دریافت شکایت‌ها، تخلفات و مشکلات حوزه‌ پایانه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سیستم حمل‌ونقل عمومی از طریق خودروهای سواری یا اتوبوس‌های مسافری صورت می‌گیرد و افرادی که وسیله نقلیه شخصی ندارند از این طریق رفت‌وآمد می‌کنند.

وقفه در کار سیستم حمل‌ونقل عمومی به دلایل مختلفی همچون خرابی، شرایط جوی، کوتاهی احتمالی و... سبب عدم رضایت مسافران و توقف تردد در مسیرهای ارتباطی خواهد شد.

مشکلات احتمالی در سیستم حمل‌ونقل عمومی در پایانه‌های مسافربری باید در دستور کار باشد تا افراد برای حضور در مسیرهای منتخب خود با تأخیر، توقف و لغو سفر مواجه نشوند.

دراین‌رابطه خبرهایی از خرابی اتوبوس در پایانه مسافربری دهدشت منتشر شد تا برخی گلایه‌ها از این موضوع مشاهده شود و شهروندان خواستار پیگیری وضعیت تردد اتوبوس  دهدشت ـ بوشهر شوند.

حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: سامانه ۱۴۱ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آماده دریافت گزارش‌های شهروندان دررابطه‌با شکایت مسافران، تخلف، خرابی سیستم حمل‌ونقل و... است.

وی افزود: با ثبت موارد مختلف  در سامانه  ۱۴۱ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دراسرع‌وقت موضوعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیمانجو با بیان اینکه شهروندان می‌توانند مشکلات سیستم حمل‌ونقل پایانه‌های مسافربری بین‌شهری را در این سامانه ثبت کنند گفت: موضوع خرابی اتوبوس دهدشت - بوشهر  در هفته‌های گذشته مشکلاتی داشت و برطرف شد و روند حمل‌ونقل، بدون مشکل در جریان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظر شما
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!